Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I11v39o 43T54o57m38e27č38e18k

10. 11. 2019 16:55

Na rozdíl od paní Jandové se mi takto upravené fotky hodně líbí a jako fotograf jí vzkazuji, že každá digitální fotka se v podstatě musí upravit. Jinak zdravím z Opavy a všechny palce co jich mám dávám nahoru!!!!R^R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, děkuji za komentář:-). A zdravím do Opavy. R^

0 0
možnosti

No Tome, jestl Ty jsi "starší pán", tak co za zřícenu jsem potom já? Na takováhle velkolepá panorámata R^ já se nezmůžu - jedině snad s lékařským doprovodem ...

0 0
možnosti
Foto

Jo jo jsem ten starší pán a nebojím se to přiznat;-), věk na to už mám. Tyto fotky byly většinou pořízeny jako "autokompozice" tedy vše bylo foceno nedaleko od auta. Řídili jsme se heslem: co je dál jak 200m od auta, není fotogenické:-)

0 0
možnosti
Foto

Bacil vás dobrý bacil :)

0 0
možnosti

J57i24ř96í 30A79l18e82x25a

9. 11. 2019 15:19

Kdyby ty fotky nebyly zmrveny v kompjútru, tak dobrý...

0 0
možnosti
Foto

vážený pane, co myslíte pojmem: zmrveny v komjútru? rád se nechám poučit člověkem, který má více zkušeností. Prosím o konkretizaci toho, co Vám přijde "zmrvené". děkuji za odpověď ;-)

0 0
možnosti

J49i71r49i 23B67o27r

9. 11. 2019 11:29

Děkuji,miluji Julky.Pět let po sobě a vždycky v září.R^

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotografie (i když také trošičku vnímám poznámku paní Marie Jandové níže) Ale karma každopádně. R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Nemohu si pomoct, ale mně se takto upravené fotky moc nelíbí. :-)

3 0
možnosti

Tak to jste měli nádherný výlet na samá pěkná místa. Fotky se moc povedly.R^R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, užili jsme si to

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS