Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fantastické. R^ Ty krajiny jsou jak od středověkých malířů

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, ta krajina je opravdu malebná

0 0
možnosti
IT

I80v63o 88T72o19m76e60č17e68k

23. 5. 2019 22:06

Váš dlouholetý obdivovatel z Opavy je jako vždy okouzlen. Já už mohu zůstat jen u focení přírody a fauny nedaleko Opavy. Přeji hodně dalších úspěchů. Pošlu vám jednu pěknou prezentaci kuny lesní.

Zdraví Tomeček Ivo

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, kunu jste zachytil nádherně.R^ jen tak dál;-) přeji mnoho krásných úlovků.

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotkyR^ Miluju Itálii a Toskánsko obzvlášť, žila jsem 12 let hned vedle v Umbrii a do Firenze i okolí jsme často jezdili. Ovšem musím říct, že tak krásné jako na vašich fotkách jsem to očima neviděla. Miei complimenti!!!

0 0
možnosti
JJ

Zdravím, pane kolego. Snad se nebudete zlobit, ale oslovovat vás příjmením mi v tomto případě prostě nesedí. :-) Vaše fotky jsou úžasné. Ovšem je to, jako vždy, něco za něco. Vy jste se soustředili na vyjímečné okamžiky a tomu jste zřejmě také podřídili mnohé ostatní. Fotky jsou úžasné! Když je člověk vidí, tak by si pomalu řekl, že už raději žádnou fotku nezveřejní. Ale jak je i z textu patrno, je to prostě zachycení okamžiku. Často i vyjímečného. My jsme však poznali Toskánsko i za všedního dne. Kdžy pásové traktory vyorávaly nekonečné brázdy v červené zemi, a ta květinová zákoutí nebyla vždy tak perfektní jak na pohlednici. ale poseděli jsme s domorodci ve vesničkách, kde turisté málokdy zavítají a třeba se okoupali v Saturnii v přírodních horkých jezírcích. Nečekali jsme jen na to "kouzlo okamžiku a to jedině správné světlo. :-) Takže fotky jsou všednější a určitě hodně amatérské, ale zážitky, které jsme si odtamtud přivezli, určitě stejně úžasné, jako máte vy. Takže souhlasím s vámi: Toskánska není nikdy dost! Je nádherné. Skoro jako naše Valašsko! :-))

0 0
možnosti
Foto

Zdravím pane kolego, máte pravdu já podřídil vše právě pro zachycení toho krátkého okamžiku zrození dne, protože to byl cíl naší cesty. Patřím do partičky "bláznů se sklíčky", která ráno brzo vstává a večer chodí pozdě spát aby měla čas na krajinářskou fotku. V tomto čase je světlo nejkrásnější a okolní krajinu jen hladí svými paprsky. Mám i fotky, které jsem fotil během dne, ale ty se mi moc nelíbí. To však nijak nesnižuje klid a pohodu, která na mne v této části Itálie dýchala. Také jsme se zastavili na skleničku dobrého vína, dobrou itaskou zmrzlinu a nebo jsem jen tak seděl na kraji náměstí a pozoroval "cvrkot". I to je Toskánsko a jak jsme napsal v závěru, rád bych se tam ještě někdy podíval. Ale i já jsem patriot a krajina okolo mého bydliště (Lužické hory, Jizerské hory, Česko-Saské Švýcarsko) je pro mne absolutně okouzlující a jsem rád, že ji mám na dosah ruky. Prostě žijeme v nádherném kousku země a ty výlety do zahraničí mne jen utvrzují v tom, že všude dobře, ale doma nejlépe. Hezký den a dobré světlo;-)

1 0
možnosti

Tedy to jsou krásné záběry, a barvy!

Překrásná krajina! Některé fotky jsou jak obrazy starých mistrů...

Díky moc!

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, byly to krásné dny.

1 0
možnosti
PK

Už moc cestovat nemohu a tak mě vždy potěší obrazové zpravodajství, nádhera,jen mi tam jako milovníku fauny scházelo nějaké zvířátko,třeba maličké...;-D

0 0
možnosti
Foto

Zvířátek jsem moc neviděl, kočku krásnou rezavou v Pienze a ráno jsme často slyšeli bažanty. ;-)

0 0
možnosti
Foto

J83a50n93a 88M89a80j71o36v75á

22. 5. 2019 19:59

poezie...ano...R^

0 0
možnosti
Foto

WOW! Krása nesmírná! R^:-)

0 0
možnosti
Foto

děkuji, tam je opravdu krásně;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 456x
Nadšený fotograf, občasný sportovec a turista, který má rád oblast Českého a Saského Švýcarska a Lužických hor.

Seznam rubrik