Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krása a nádhera ! Zvláště fotky ptactva jsou úžasné R^

0 0
možnosti
Foto

R^jsou báječní, skvělá práce:-)

0 0
možnosti

Krásný článek. K přírodě jsem měl vždy velmi blízko, ale teprve až intenzivní zájem malého syna o ornitologii mě přiměl k vycházkám, pozorování a určování ptáků. Fotografování mě baví více jak 20 let, ale fotografie divokých zvířat, to je úplně jiná disciplína než fotografovat nádraží " to se totiž nehejbá", jak říkal Švejk.

Technika je jedna věc, ale základem úspěchu je neskutečná vůle

a trpělivost ve snaze přiblížit se na minimální vzdálenost fotografovanému objektu. Pokud se podaří tohle není nutno použít ani statisícový teleobjektiv.

Vaše fotky působí přirozeně a velmi uvěřitelně.

Také používám teleobjektiv se zoomem, ale vzhledem k tomu, že mám dvě těla a několik objektivů jiné značky musel jsem se spokojit s ohniskem jen 500.

Letos zkusíme také číhat v úkrytu, a snad se na nás štěstí také usměje.

Těšíme se na návrat motáka lužního na jejich hnízdiště. Bohužel jim tam chtějí ekoteroristé postavit větrné elektrárny, tak nevím, jak dlouho je tam ještě budeme moci pozorovat:-(

0 0
možnosti
Foto

Moták lužní je krásný dravec, já vloni fotil motáka pochopa, ale jen z dálky. Proto hsem si koupil fotostan a tím se dostal o kousek blíže. Hezký den a hodně úlovků ve foťáku.

0 0
možnosti

S dvoudenním zpožděním jsem si prohlédla Vaše fotografie a smekám.

Bydleli jsme u lesa, v zimě jsme sypali ptáčkům do krmítka i na parapet okna. Někdy to bylo jak nálety kobylek, ale přehlídka krásy. Jelen k nám sice nepřišel, ale srnka ano i se dvěma potomky. Živého dudka jsem viděla až ve svých 75 letech na louce ve Slavkově u Brna. Je nádherný! Rozumím Vám a držím palce, ať máte další krásné úlovky.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za slova chvály, zjistil jsem, že zvířata vás nezradí na rozdíl od lidí. Je to nádherný pocit sledovat zvířata jejich přirozeném prostředí, jen to stojí spoustu času.

2 0
možnosti
Foto

To je nádhera.R^R^R^

A ten ledňáček.V

0 0
možnosti
Foto

jo ledňáček je moje srdcová záležitost, je to jeden ze tří nejkrásnějších malých ptáků u nás. K němu ještě řadím dudka chocholatého a vlhu pestrou.

0 0
možnosti

Nádherné foto. Je to krásná odměna za dlouhé doby čekání na vhodný okamžik.

0 0
možnosti

neskutečné. fotky zvířat mne taky velmi baví, ale vzhledem k omezené technice pouze zvířata domácí. mohu se zeptat co jste pořídil za sklo a za jakou cenu? já jen abych si udělal představu (+- samozřejmě mám, ale každá rada dobrá:-))

0 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, děkuji za slova chvály, fotky byly nafoceny objektivem SIGMA 150-600 Sport, cena novéhu kusu se pohybuje okolo 45tis., já jej pořídil jako zánovní s cenou 23tis.Kč. Pokud by jste sháněl objektiv, doporučuji sledovat bazary velkých prodejců fototechniky (Foto Škoda, Megapixel) a pak stránku http://www.paladix.cz, kde je sekce bazar a mají tam velmi zajímavé kusy.

0 0
možnosti

U Vašeho koníčku myslím že plně platí, že cesta je cíl

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 456x
Nadšený fotograf, občasný sportovec a turista, který má rád oblast Českého a Saského Švýcarska a Lužických hor.

Seznam rubrik