Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I15v55o 82T79o15m83e10č84e97k

24. 9. 2018 21:12

Zdraví vás opavák Ivo Tomeček!

Fotky jako vždy nádherné!!! Váš názor, že se krajinářská fotografie musí vychodit sdílím a konstatuji, že jej lze aplikovat i na ostatní fotožánry. Mám s tím bohaté zkušenosti při focení ledňáčků.R^R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za pozdrav a smekám Vaší trpělivosti při čekání na ledňáčky. Já už několikátý večer čekám na jeleny a oni nikde:-/

0 0
možnosti
Foto

R^. Nejvíce se mi líbí fotografie se zlomenou borovicí. Přijde mi hlubší a něčím "podstatnější" než ostatní. Má velice pěknou klasickou kompozici a také něčím trochu připomíná atmosféru obrazů z romantizmu

0 0
možnosti

Ahoj Tome, plně souhlasím. Je ovšem zapotřebí nejprve zvítězit nad vlastní leností, přesněji řečeno nad výmluvami, proč něco nejde.R^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Zdendo, zatím se mi vítězit daří, ale se stále větším úsilím.;-)

0 0
možnosti
Foto

Trpělivost přináší růže R^

0 0
možnosti

Já jsem si dosud myslel, že fotografovat krajinu je jen drobná činnost při procházce kdykoliv. Jak je vidět, všechno chce svoje.

0 0
možnosti
Foto

Je to tak, fotografování krajiny má svá pravidla a tak zatím co já se vracím z raního focení, potkávám turisty, kteří teprve na svoji výpravu vyráží.:-) Mojí malou radostí je to, že ráno při východu Slunce mám oblast, kterou fotografuji, jen sám pro sebe.;-)

1 0
možnosti
Foto

krásné fotky nádherná místa-to si karmu jistě zasloužíR^

1 0
možnosti

P35e34t91r 44B10u80r20i73a19n

22. 9. 2018 14:58

Hezké, karma.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS